Före- och efterbilder 18/11

Såhär ser jag då alltså ut. Anledningen till att jag lägger upp sånna här bilder är framförallt att jag ska inse hur jag verkligen ser ut, för hur man än tittar och hur länge man än tittar, så ser man inte övervikten på samma sätt som på ett foto. Men här har vi den, den nakna sanningen och jag mår inte bra över det ska ni veta ! Jag mår inte bra av att veta att jag har en övervikt som ska skynda på en massa olika sjukdommar, som gör att folk tittar annorlunda på mig. Jag är trött på det ! Så nu ska jag fixa det. Är trött nu så min berättelse får ni läsa om imorgon. Ha det så bra så hoppas vi på en icke regnig, mindre blåsig fin dag imorgon ! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: therese

Åhh välkommen till bloggvärlden! Såklart vi ska följa varandra, lägger till dig på bloglovin på direkten!

Fuskis, du ligger några kilon före mig nu måste jag kämpa på :D

2009-11-19 @ 21:32:45
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: Fattie

Du har helt rätt, på bild ser man verkligen hur man ser ut, så det är väldigt sporrande/motiverar en att ta tag i vikten!



Känner några som totalvägrar att ställa sig på vågen... vilket jag tycker är idiotiskt. Blundar man för sanningen så får man aldrig den där sparken i baken man kan behöva.



Ska definitivt titta in imorgon (senare idag egentligen) för att läsa din berättelse :)



LYCKA TILL med din viktnedgång!



Ps. Hur får du sådan vit bakgrund till kroppsbilderna? Har du använt något speciellt bildprogram?

2009-11-20 @ 05:26:56
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/
Postat av: therese

Haha nej det stämmer bra det =)



Igår var jag in på itrim(nå gym och viktklubb) och frågade om att göra en hälsoanalys, kan vara roligt att se hur man egentligen mår och lite mer med fettprocent och sånt =) Ska kolla runt lite på olika ställen och se vad dom kan erbjuda. vill även göra konditionstest =)

2009-11-20 @ 08:28:36
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0